BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 2, 2010

隐形人~


As some of u noe tat i'm such a huge fan of stephanie Sun...am glad tat she just released her new album with all of her classics...about 40 of them i guess....and while scrolling....i saw this title: invisible...if i would directly translate..meant so much for me especially when im in such jinx recently...so i took the time to hunt back in my unsorted junk winamp list...and i found this song at last...this song hurts so good especially what im undergoing right now...


隐形人


无论你看我不看
我不选择等
等到你结束好久
踏上了旅程
要是没有寂寞陪衬
没有途中的回场
你怎会上网找吗
你越是想要越诚恳
其实越残隐
伪装不了你对我
我悉得隐身
你不需我挺心永恒
不需我理行我们
不需我奋不顾身
多想化成隐形的人
掩饰我伤痕
给你我的体温
好把你驱走寒冷
当不强夜能感受心疼
多想化成隐形的人
隐藏我的泪在翻滚
我在你凌乱世界
留下的指纹
对你是没心跳的一个吻
朋友都于心不忍
这被我於穿
但他们都回避我
知错的眼神
可知我被爱的战伤
可知我你心过闷
可知我难得放任
多想化成隐形的人
掩饰我伤痕
给你我的体温
好把你驱走寒冷
当不强夜能感受心疼
多想化成隐形的人
隐藏我的泪在翻滚
我在你凌乱世界
留下的指纹
对你是没心跳的一个吻
多想化成隐形的人
掩饰我伤痕
给你我的体温
好把你驱走寒冷
当不强夜能感受心疼
多想化成隐形的人
隐藏我的泪在翻滚
我在你凌乱世界
留下的指纹
对你是没心跳的一个吻

0 comments: