BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 28, 2010

如果没有明天~






如果没有明天

高以爱



帮我停住时间 和我双手紧握 给我更多的如果
如果没有明天 如果还有来生 如果谁能听得见
我们的幸福那么坎坷 为了这个拥抱满身伤痕
可是有什么好计较的呢 只要在你怀里我都忘了
趁此刻快乐的我们还在 我要感谢你让天堂存在
就算我只有你一个最爱 我也没有遗憾
if i die tonight


他们不会懂的 我们能拥有的 只剩下眼前的美
望着你的轮廓 忘了所有伤痛 我太快乐泪才往下流
我们的幸福那么坎坷 为了这个拥抱满身伤痕
可是有什么好计较的呢 只要在你怀里我都忘了
趁此刻快乐的我们还在 我要感谢你让天堂存在
就算我只有你一个最爱 也没有遗憾
if i die tonight


趁此刻快乐的我们还在 我要感谢你让天堂存在
就算我只有你一个最爱 我也没有遗憾
If I die tonight



This song hurts so good...this song is so meaningful as it represent love is always there no matter in what situation we are...the video clip is so artistic and creative as it stories about one of the gay partner who is getting married and have a mum who is ill and undergoing an operation...but as usual, i hate bad endings...the only flaws of this mtv is the ending...but overall, i tribute the creativeness of the director n script writer!


0 comments: